Mühasib / 1C Proqramı üzrə Ekspert üçün vəzifə öhdəlikləri:
Mühasibat əməliyyatlarının 1C proqramında aparılması
Vergi və maliyyə sənədlərinin 1C-də düzgün və vaxtında qeydiyyatı
Gəlir və xərclərin uçotu, baş kitab və balansın hazırlanması
Əməkhaqqı, məzuniyyət, ezamiyyə və digər ödənişlərin hesablanması
1C proqramında yeni istifadəçilər üçün təlimlərin keçirilməsi və texniki dəstək
Vergi bəyannamələrinin (ƏDV, DSMF, işsizlik, mənfəət və s.) hazırlanması və təqdim edilməsi
Elektron hökumət portalları ilə (e-taxes, e-social və s.) işləmə bacarığı
Audit zamanı lazımi məlumatların və hesabatların hazırlanması
Rəhbərlik üçün analitik və maliyyə hesabatlarının hazırlanması
Müvafiq qanunvericilik və 1C proqram yenilikləri üzrə biliklərin daim yenilənməsi